maandag 2 juli 2012

Doe de iPod shuffle

Vanaf vandaag begint mijn avonddienst om 16.30 uur, dus ik heb lekker veel tijd. Tijd bijvoorbeeld om mijn briljante idee van vorige week te toetsen. Zodoende toog ik, alvorens boodschappen te gaan doen, naar de Peugeotdealer om de iPod Shuffles te testen. Dat viel hard tegen. Het systeem herkent de iPod als een gewone USB-stick met slechts één nummer er op. Dat schiet niet op. Mijn automobielconsulent had ook goed nieuws: de Peus wordt bijna twee weken eerder afgeleverd!


Hij komt binnen in de week van 20 juli, dat kan dus ook de maandag ervóór zijn. Daarna duurt het vijf werkdagen alvorens de auto van eigenaar verwisselt, dus op zijn vroegst de 20e...

Vlakbij de AH schijn je tegenwoordig ook een MediaMarkt te hebben, dus daar ben ik meteen mijn licht gaan opsteken. De iPod Classic was te duur bevonden, dus heb ik, na de plaatselijke iPod-consulent te hebben geraadpleegd, een iPod Nano van 8GB aangeschaft. Dit is de goedkoopste die wèl werkt. Het ligt namelijk aan de aansluiting, dit moet wel een echte Appleconnector zijn. Bijkomend voordeel is, dat deze iPod ook kan worden aangesloten op de Onkyo DR-645 in de slaapkamer.





Goed voor 5,4 dagen muziek...