zaterdag 28 mei 2011

Retro of ouderwets

Vorige week heb ik mijn muis gemold. Hij kwam, na een kleine krachtsinspanning mijnerzijds, onzacht neer op het grenen-houten blad van mijn bureau en hield er prompt mee op. De interimmuis met draad voldeed niet. Ik gebruik hem links, waar ook de PC staat, maar Carla is rechtshandig en dan is zijn staart te kort.

Tijd dus voor een nieuwe muis maar omdat deze een combo met het toetsenbord vormt heb ik maar de compleet nieuwe set gekocht. Ik had iemand de Logitech Wireless Combo MK520 aanbevolen en die beviel zo goed dat ik deze ook voor mezelf heb gekocht.

Ik ben altijd weg geweest van de Notarislamp, maar Carla vindt die te ouderwets (lees: lelijk). Vandaag waren we in de Woonstore, waar Carla een poef van donkerbuin Marokkaans leder had gezien (beslist niet ouderwets!) die prachtig bij het fauteuiltje past dat we vorig jaar kochten. Daar viel mijn oog op een retro (lees: niet ouderwets) tafellamp in de stijl van de staande schemerlamp die we ook vorig jaar van Carla's moeder kregen. Hij staat erg mooi op het bureau.