donderdag 3 maart 2011

Bekijk het maar

Carla's moeder heeft de goede gewoonte ons ruim voor onze verjaardagen een leuk bedrag toe te stoppen. Zodoende ben ik twee maanden daarvoor al in staat een felbegeerd cadeau voor mezelf te kopen. Ik hoefde niet lang na te denken: een nieuwe, grotere monitor voor de pc! Momenteel moet ik me 'behelpen' met de LG L226WTQ, een 22" flatscreen monitor met een resolutie van 1680 x 1050 pixels. Tegenwoordig is Full HD, oftewel 1920 x 1080 pixels, gemeengoed. Verder is sowieso de techniek voortgeschreden. LED achtergrondverlichting om maar eens wat te noemen. Voordelen te over: hoger contrast, sprekender kleuren en milieuvriendelijk.

Ten opzichte van ruim drieënhalf  jaar geleden is mijn nieuwe 24" monitor, de Samsung BX2440, ook nog eens bijna 100 euro goedkoper. Waar zal dit eindigen?