zaterdag 19 december 2009

THX CRL

Muziek moet goed klinken, ook op een PC. Ik heb daar best geld voor over hoewel Carla daar niet altijd even enthousiast over is, zeker niet in deze economisch barre tijden. Goede luidsprekers zijn echter dungezaaid en duur, dus wachtte ik mijn kans af. Deze week had MediaMarkt de ideale speakerset in de aanbieding, de Logitech Z-2300 voor 99€. Deze is THX gecertificeerd, wat inhoudt dat 'ie aan allerlei hoge kwaliteitseisen voldoet. Op deze set zit ik dus al jaren te spinzen maar zelfs ik vond hem altijd te duur. Hij kost namelijk normaal 199€. Carla zei, doe het nou maar.  
Niet alleen de tijden zijn bar, ook het weer. Het was glad en ongetwijfeld heel druk, dus met de auto naar Alexandrium II gaan was geen goed plan. We zijn maar gaan lopen, met de fiets aan de hand. Op de weg terug woog de doos als lood, dus ik was blij dat ik de fiets mee had en Carla kon helpen. Zo glibberden we gezellig naar huis. Aangesloten op mijn Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio geluidskaart klinkt het weer fantastisch. THX CRL!

Naar analogie van THX JHN
oftewel Thanks Carla!